Σάββατο 18 Νοεμβρίου 2017

Module 1, Lesson 6: I'm special, you're special! (Part I)

Αυτή την εβδομάδα ξεκινήσαμε μια νέα ενότητα που σχετίζεται με το θέμα της διαφορετικότητας ("I'm special, you're special!"). Η έννοια της διαφορετικότητας αποτελεί τον πυρήνα της καινοτόμου δράσης που θα εκπονηθεί κατά το τρέχον σχολικό έτος από κοινού με την εκπαιδευτικό της τάξης κ. Μάνθου και την εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής κ. Μαράθου.

Χρησιμοποιώντας ένα απλό ιδεόγραμμα στον πίνακα της τάξης, μιλήσαμε με τα παιδιά για τον ορισμό της διαφορετικότητας, έχοντας ως πυρήνα μας της λέξη special (=ξεχωριστός): 






Έπειτα, συνδυάσαμε την κουβέντα μας με την πρώτη δραστηριότητα του εγχειριδίου των Αγγλικών που ζητά από τα παιδιά να πουν το όνομα και την ηλικία τους,  μέσα από έναν απλό διάλογο στον κύκλο με τον διπλανό τους και πετώντας το ένα στο άλλο ένα μικρό μπαλάκι:

                                                            Hello! I am ... and I am ...



Στόχος της άσκησης είναι να εστιάσουμε στα πρώτα στοιχεία της διαφορετικότητας, δηλαδή το όνομα (my name) και την ηλικία μας (my age).

Στη συνέχεια, ο διάλογος εμπλουτίστηκε με νέα στοιχεία διαφορετικότητας όπως, για παράδιεγμα, το αγαπημένο μας ζώο (my favourite animal) και το αγαπημένο μας χρώμα (my favourite colour):


Κατά τη δεύτερη διδακτική ώρα, δόθηκε στα παιδιά το φύλλο εργασίας από το βιβλίο τους  (B_A06_W01) και φτιαξαμε το άλμπουμ των μαθητών της τάξης μας. Στο ήδη υπάρχον περίγραμμα προσώπου τα παιδιά σχεδίασαν το δικό τους προσωπο, έγραψαν το μικρό τους όνομα και την ηλικία τους στα Αγγλικά, ενώ στο συννεφάκι ζωγράφισαν πράγματα που αγαπούν (π.χ. φαγητό, ζώο ή χρώμα):


























Στο επόμενο μάθημα θα παρουσιάσουμε το άλμπουμ αυτό (This is our class album). Κάθε παιδί θα "διαβάσει" τη σελίδα του στα Αγγλικά και στη συνέχεια θα συζητήσουμε μαζί τους ότι κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός και μοναδικός (special) αλλά όλοι είμαστε φίλοι μεταξύ μας και ανήκουμε σε μια ομάδα, την τάξη μας. Καλό θα ήταν λοιπόν να επαναλάβετε με τα παιδιά στο σπίτι τις απλές προτάσεις που έχουν γράψει στη φιγούρα τους, ώστε να μπορούν να παρουσιάσουν τον εαυτό τους στους συμμαθητές τους, στο επόμενό μας μάθημα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου